Naslovnica / Servisne informacije / Informacije i reklamacije

Informacije i reklamacije

Na šalteru Informacija i reklamacija Varkom d.o.o. Varaždin zaprimaju se:

 

  • informacije i reklamacije vezane na račun za vodne i ostale usluge Varkom d.o.o.

  • prijava novih korisnika

  • promjena vlasništva
  • sve vrste promjena podataka korisnika na računu za vodne usluge
  • dojava očitanja stanja brojila, (može se javiti i na broj telefona: 042/332-656)
  • reklamacije vezane na očitanja stanja brojila
  • zahtjev za montažu i demontažu vodomjera
  • zahtjev za čišćenje septičkih i sabirnih jama

Korisnici mogu reklamacije podnijeti u roku od 8 dana od nastupa okolnosti koja je predmet reklamacije i to u pisanom obliku, na adresu: Trg bana Jelačića 15, Varaždin, s naznakom „Reklamacije“.

 

Uz to, za račune ispostavljene temeljem izvršenih usluga vrijedi napomena o podnošenju reklamacija, odštampana na obrascu računa.




Adresa šaltera informacija i reklamacija Varkom d.o.o. Varaždin:

Trg bana Jelačića 15, Varaždin



Radno vrijeme šaltera informacija i reklamacija :

Ponedjeljak   07:00 - 15:00
Utorak   07:00 - 17:00
Srijeda   07:00 - 15:00
Četvrtak   07:00 - 15:00
Petak   07:00 - 13:00



Kontakt osoba:

BLAŽENKA STIPČIĆ
Tel.     042/406-423
e-mail: gric@varkom.com 

Vrh